Retur Produse

Mai jos redăm pașii necesari returului unui produs în conformitate cu legile în vigoare. Conform Legii nr. 449/2003 capitolul III, actualizată în 2008, vânzătorul trebuie anunțat de neconformitatea produsului în termen de 14 zile de la intrarea în posesie a produsului. Deci vă rugăm să ne contactați pentru a face acest proces o experiență cât mai bună.

Produsul trebuie să fie nefolosit, nedeteriorat și în cea mai bună stare. Nu se vor accepta pentru retur produse cu urme de folosire evidente, părti sau componente lipsa sau deterioarate.

Trimiteți cererea de retur

Trimite-ne o solicitare de retur folosind formularul alăturat. Formularul de retur poate fi completat și trimis cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la primirea/ridicarea produsului. Vă rugăm să așteptați confirmarea noastră după ce ați trimis formularul. Data care contează în acest caz este cea a completării și trimiterii formularului nu cea a expedierii produsului.

Împachetați produsele

Ideal este să folosiți ambalajul în care ați primit produsul dar el poate fi ambalat în alt fel de ambalaje, important este să fie ambalat bine și să existe în colet: produsul cu toate accesoriile primite, eticheta sa precum și certificatul de garanție original.

Predați coletul curierului

După ce aveți confirmarea din partea RoTerm puteți contacta in maxim 48 de ore un curier pentru a preda produsul. Menționăm că puteți alege orice firmă de curierat, taxa de retur fiind în acest caz achitată de dumneavoastră la expediere.

Așteptați procesarea returului și a rambursarea sumei.

Veți primi o confirmare în momentul în care returul si rambursul au fost procesate. Legea prevede că noi trebuie să vă returnăm banii în max 30 de zile de la data cererii dvs de retur.

Alte informații

După primirea și evaluarea produselor de către echipa RoTerm, în cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ambalaje deteriorate sau incomplete, echipa RoTerm își rezervă dreptul de a nu accepta produsul/produsele returnat/e sau a opri o parte din contravaloarea produsului, aspecte despre care veți fi informat în mesajul aferent procesării returului.

Prevederi legale

Dreptul de retragere – O.U.G. 34/2014

(1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin (1) expiră în termen de 14 zile de la:

(a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

(b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare.

Formular de retur